Často kladené dotazy

E-shop
  • Kdy mi přijde má objednávka?

    Pokud máme vámi vybraný model skladem v našem logistickém centru, odesíláme ho už do druhého dne. Více o skladovosti najdete zde. Naše výrobky jsou vyráběny tradičními výrobními metodami, proto jsme závislí třeba na rozmarech počasí. Během monzunových období v Indii, odkud pochází značná část našich výrobků, dochází k prodloužení doby sušení našich podšívek. I v tom tkví ďábel ruční výroby. Pokud máte k objednávce jiný dotaz, kontaktujte nás.

  • Je už má objednávka připravena k vyzvednutí?

    Když je vaše objednávka připravena k vyzvednutí, budete upozornění SMS zprávou a e-mailem. Prosíme o strpení, vaše objednávka totiž putuje na vybranou prodejnu z našeho logistického centra. Pokud máte nějaký dotaz, kontaktujte nás.

Vrácení a reklamace
  • Jak mám reklamovat zboží?

    Moc nás mrzí, že Vaše zkušenost s našimi výrobky není dokonalá. Pro více informací o reklamačním procesu navštivte stránku Vrácení a reklamace. Pokud si nejste jisti správným postupem, Kontaktujte nás. Naši kolegové Vám ochotně poradí.

  • Mohu odstoupit od smlouvy, když mám vyražené iniciály?

    Je nám líto. Pokud byl výrobek upraven na přání zákazníka, právě vyražením vlastních iniciálů, nelze dle obchodních podmínek (čl. 5., odst. 1) odstoupit od kupní smlouvy. Stejné je to například s nábytkem vyrobeným na zakázku.

  • Máte zajištěnou opravnu zboží?

    Poblíž každé z našich prodejen máme vytipované kvalitní opravny koženého zboží. Stavte se u nás a my Vám ukážeme kudy k nim.
  • Výrobek mi ušpinil oblečení, co s tím?

    To nás mrzí. Informaci o vlastnostech výrobního ošetření našich výrobků přírodními oleji uvádíme u našich výrobků. Více o správné péči o Bagind najdete zde.

Ostatní
  • Šijete na zakázku?

    Pokud máte zájem o zakázkovou výrobu a velkoobchodní odběr, kontaktuje naše obchodní oddělení. Kontaktní formulář a více informací najdete na stránce Pro firmy. 

Můj účet

Zapomněli jste heslo?