PRÁVĚ DNES: Vánoční poděkování: 25% sleva na vše + 5% sleva s kódem: ADVENT5 jen do neděle

Vrácení zboží a reklamace

Mrzí nás, že nejste spokojeni se svým výrobkem Bagind. Abychom vám usnadnili proces řešení této situace, vybrali jsme pro vás nejdůležitější body našich obchodních podmínek.

UPOZORNĚNÍ: Stále častěji dochází k záměně našeho e-shopu Bagind.cz za e-shop značky Bagin.cz (bez písmena "d" na konci). Prosím ověřte si, zda u nás reklamujete správný výrobek. Děkujeme za pochopení.

Vrácení zboží

Pokud nejste se svým výrobkem spokojeni, máte ze zákona právo odstoupit od kupní smlouvy. V praxi to znamená, že pokud vám dorazil výrobek, který vám nesedí a nebo není podle vašich představ, můžete nám ho do 14 dnů od doručení vrátit zpět (v původním obalu, nenošený) a my vám vrátíme peníze. Tuto možnost nemáte u výrobků, které jste si nechali opatřit iniciály ani u výrobků, které jste si zakoupili na našich prodejnách. 

Jak na vrácení? Jednoduše. Vyplňte formulář k odstoupení od kupní smlouvy.

Formulář Odstoupení od kupní smlouvy vyplňte ZDE

Kompletní Obchodní podmínky si přečtěte ZDE

Reklamace

Objeví-li se na vašem výrobku Bagind náhlá vada, může to být důvod k reklamaci. Jak postupovat? Vyplňte reklamační formulář na našem webu a vyčkejte na spojení s našimi kolegy. Případně do formuláře přiložte fotografie vady. Budete tak mít jistotu, že je vada důvodem k úspěšné reklamaci a ušetříte tak svůj čas.

Mějte prosím na paměti, že se záruka nevztahuje na poškození běžným opotřebením, nadměrným používáním nebo nevhodným ošetřením výrobku. Zároveň také řešte reklamace bez odkladu, jakmile zjistíte vadu, aby nedošlo k prodlení a jejímu možnému rozšíření.

Reklamační protokol vyplňte ZDE

Kompletní Reklamační řád si přečtěte ZDE

Můj účet

Zapomněli jste heslo?