INICIÁLY ZDARMA 💯 Nechte si orazit vybraný Bagind. Jen do 6. prosince.
🎄 ADVENTNÍ KALENDÁŘ: Už jste si vyloupli odměnu?
DÁRKY BEZ STAROSTÍ 🎁 Nevhodný dárek Vám bezplatně vyměníme až do konce ledna.

Kde se nachází můj Bagind?

Naši milí, jak jistě víte, naše kožené doplňky vznikají v tradičních výrobách v Indii a Kolumbii, a to ručně. Ruční výroba, narozdíl od té strojové, vyžaduje větší množství času a péče.

Většinu výrobků pro vás po celý rok držíme v dostatečném počtu skladem. Zásilky nám chodí pravidelně a většina výrobků se tak na skladě dlouho neohřeje a putuje přímo k vám. Když nás ale překvapíte svoji poptávkou, může se stát, že se některé výrobky vyprodají a naši výrobci hbitě pracují na dalších. V takovém případě se může doba doručení prodloužit, ale o tom vás vždy informujeme jak u samotného výrobku na webu, tak e-mailem nebo telefonicky.

Co znamená skladovost u mého výrobku?

Unique selling icon
Skladem
Takový výrobek se nachází v našem logistickém centru v Ostravě a k Vám ho většinou stíháme odesílat už do druhého dne od objednání. Aktuální dobu doručení najdete u daného výrobku. Pokud si k výrobku vyberete také ražbu iniciálů, může se doba dodání o 1-2 dny prodloužit.
Unique selling icon
Na cestě
Takový výrobek je právě ve výrobě nebo na cestě do našeho skladu. Aktuální dobu doručení najdete vždy u daného výrobku, většinou není delší než pár týdnů. S nákupem ale neotálejte, při vyšší poptávce se pořadník rychle plní a vy tak máte šanci získat výrobek dříve.
Unique selling icon
Vyprodáno
Takový výrobek má nestandardně dlouhou dobu dodání (lze zakoupit, doba naskladnění je uvedena) nebo byla výroba takového výrobku ukončena a dali jsme přednost jiným střihům. Není vyloučeno, že se v budoucnu znovu neobjeví, ale v nejbližší době se s ním v sortimentu nepočítá. Pokud máte zájem o velkoobchodní odběr, kontaktujte nás na sales@bagind.cz

Moje objednávka se zpozdila - proč?

Zpoždění objednávky se snažíme vždy vyvarovat, ale kromě nástrah v podobě velké vzdálenosti našich výrob nás občas překvapí i situace, které bohužel nejsme schopni ovlivnit. Na dobu dodání může mít v našem případě vliv třeba příroda. V období monzunů v Indii kůže schne déle, což zbrzdí celou další výrobu. V minulosti jsme se setkali také se stávkou farmářů, která negativně ovlivnila rychlost přepravy naší zásilky do Evropy. Problémem může být i komplikace dopravy u některého z komponentů, které naši výrobci používají. Na to jsme narazili třeba při nedávném uvíznutí lodi v Suezském průplavu, kde zůstaly i naše zipy, které zpozdily dodání většiny výrobků z Kolumbie. 

Zákaznická podpora

Nevíte si rady?

Snažíme se dělat vše proto, abyste svůj výrobek měli u sebe v co možná nejkratším čase. Doplňující informace ke stavu Vaší objednávky Vám vždy rády sdělí naše milé kolegyně na zákaznické lince, kterou můžete kontaktovat e-mailem i telefonicky.

Telefon

+420 226 253 803

E-mail

info@bagind.cz

Můj účet

Zapomněli jste heslo?